شهــــــــر (اسلام آباد ملایر)

معرفی و آشنایی و اخبار شهر اسلام آباد ملایر

معرفی و آشنایی و اخبار شهر اسلام آباد ملایر

پایگاه اطلاع رسانی اخباراسلام آباد ملایر
ویِژه شورای اسلامی اسلام آباد ( دوره چهارم )
اعضای شورا:
1- مجتبی رستمی
2-حسن قلندری
3-صفر رستمی
4-محمد صحبتی
5- جمشید رحیمی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

ضمن عرض سلام وقبولی طاعات و عبادات

نماز جمعه این هفته اسلام آباد ملایر با حضور گسترده مردم دهستان ترک شرقی به امامت حجت الاسلام و المسلمین عبدالملکی برگزار شد .

 ایشان در خطبه های نماز جمعه بعد از شفارش مردم به تقوای الهی در خصوص مذاکرات هسته ای گفتند:

خطوط قرمز هسته ای ایران در مذاکرات کاملا شفاف و توسط مقام معظم رهبری اعلام شده است و تیم مذاکره کننده را نیز مقام عظمای ولایت  با اوصافی همچون متدین و غیور و سخت کوش تشویق نموده اند .

 امریکا و شرکایش بارها تلاش کرده اند که صنعت هسته ای ایران را نابود کنند  ولی هربار با شکست رو برو شده اند لذا امریکا و گروه 5 +1 هیچ گزینه ای به جز مذاکره و قبول حقوق هسته ای ایران ندارند  و این ها میسر نمی شد جز با ایستادگی و مقاومت مردم .

مردم ما خواهان توافق خوب و عزتمندانه و مطابق با مصالح و منافع جمهوری اسلامی اند و و بارها از تیم مذاکره کننده به عنوان فرزندان ایران اسلامی پشتیبانی نموده اند.

اگر چه ما هم به دنبال رفع تحریم ها هستیم ولیکن تحریم ها برای ما فرصت هایی طلایی بوده و هستندزیرا باعث اتکا به ظرفیت های درونی شده است.و با اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی عملا کشور از شر بیگانگان مصون خواهد ماند و مسیر پیشرفت کشور اتکا به اقتصاد مقاومتی است نه مذاکره و  ونه توافق.

 وی در خصوص بازدید از مراکز نظامی نیز افزودند: به هیچ وجه اجازه این گستاخی را به غرب نمی دهیم .

عبدالملکی در خصوص روز قدس نیز اشاراتی داشتندو افزودند:

راه پیمایی  روز قدس امسال در حالی برگزار می شود که خاور میانه و جهان اسلام در شرایط ویژه ای قرار داردو بیداری اسلامی در منطقه همچنان در جریان است و صهیونیزم جهانی و وابستگان آن در حال حذف شدن از معادلات سیاسی و اجرایی اکثر کشور ها بوده  و ملت مظلوم بحرین همچنان در مصاف با ال خلیفه مصمم بوده و در عربستان نیز بخشی از مردم به دنبال حقوق خود هستند  واین موضوعات در شرایطی است که موضوع سازش در فلسطین محکوم به شکست بوده  و گفتمان مقاومت مورد اقبال عمومی استو در چنین شرایطی موضوع آزاد سازی قدس طرفداران زیادی پیدا کرده استو اسراییل در بدترین شرایط به سر می برد.

روز قدس نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت اسراییل استو به منزله اهرم فشار علیه این رژیم است و مساله قدس از بعد ملی خارج و به مساله جهانی مبدل شده است که  نشانگر اهمیت روز جهانی قدس در بین مسلمین و امت اسلام است

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۳
مجتبی رستمی