شهــــــــر (اسلام آباد ملایر)

معرفی و آشنایی و اخبار شهر اسلام آباد ملایر

معرفی و آشنایی و اخبار شهر اسلام آباد ملایر

پایگاه اطلاع رسانی اخباراسلام آباد ملایر
ویِژه شورای اسلامی اسلام آباد ( دوره چهارم )
اعضای شورا:
1- مجتبی رستمی
2-حسن قلندری
3-صفر رستمی
4-محمد صحبتی
5- جمشید رحیمی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

                                                    

                                                                                                                                                                                                                                                     

                                                       


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان اظهار داشت:بهترین راه مبارزه با فتنه و شبهه افکنی ترویج کتابخوانی و نهضت مطالعه مفید استمدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه روستای اسلام آباد ملایر اظهار داشت: بهترین راه مبارزه با فتنه و شبهه افکنی در جامعه ترویج فرهنگ کتابخوانی و نهضت مطالعه مفید است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در مراسم نماز جمعه این هفته روستای اسلام آباد ملایر که با حضورآقایان آریایی نژاد و چهاردولی نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و مردم این روستا برگزار شد شرکت کرد.
ارشاد استعدای که سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بود  عنوان کرد: از زمان پیامبر اکرم (ص)  تا کنون نبرد محکم و خونین بین جبهه حق و باطل در همه ادوار تاریخ وجود داشته  و آنچه امروز افتخار انقلاب اسلامی ایران است ساخت مساجد، معابر، کارخانه ها، برق رسانی و... نیست بلکه آنچه امروز افتخار انقلاب است برافراشتن پرچم علوی و فاطمی و پر رنگ کردن نام ائمه اطهار (ع) در جهان است .

وی تصریح کرد: آنچه که ما واقعا هنوز به آن نیاز داریم موضوع بصیرت است و کتاب "عدالت در گرداب"را در این زمینه معرفی می کنم کتابی  که موضوع آن جریان شناسی تحلیلی حکومت حضرت علی(ع) در آن دوران است و مطالعه این کتاب را به تمامی جوانان پیشنهاد می کنم  زیرا با مطالعه این کتاب مظلومیت ولایت را احساس و می بینیم که چگونه دشمنان دین اسلام با شبهه افکنی قصد دارند جوانان را از دین جدا کنند.

استعدادی ادامه داد:آن چیزی که حضرت علی (ع) درصدد از بین بردن آن بود تفکر متحجرانه و بی بصیرتی در جامعه‌بود.

وی اظهار داشت: موضوعی که ماهواره ها دنبال آن هستند ایجاد شک و شبهه افکنی در جامعه است و بهترین راه مبارزه با شبهه افکنی ها ترویج کتابخوانی و نهضت مطالعه مفید می باشد و اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان با همین هدف در تلاش برای فراهم کردن زمینه آشنایی بیشتر مردم و جوانان با کتاب در همین راستا می باشد .

استعدادی افزود: پس از خلیفه سوم مردم به سوی حضرت علی (ع) رفتند زیرا دانستند طبیب  و عالم کیست و از ایشان خواستند که خلافت را بپذیرند اما متاسفانه در اجرای دستورات ایشان کاستی به خرج دادند.
وی بیان داشت:  خوشبختانه مردم فهیم ایران اسلامی به فرامین امام و رهبری لبیک گفته و از فتنه‌های ایجاد شده و پیچ و خم های تاریخی زیادی با بصیرت و عمل به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری عبور کرده‌اند. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خاطر نشان کرد: سعی بر آن داریم تا با ارسال حدود 6 هزار نسخه کتاب در روزهای آینده به کتابخانه عمومی  امام سجاد (ع) و با حمایت های معنوی اهالی شریف روستای اسلام آباد که مرکزیت دهستان ترک شرقی را با 11 هزار نفر جمعیت دارند شاهد رونق این مرکز مهم فرهنگی منطقه باشیم .
همچنین امام جمعه اسلام آباد در خطبه های نماز جمعه عنوان داشت: کتاب باید جزو لاینفک زندگی انسان باشد زیرا انس با کتاب باعث پیشرفت فرهنگی و اقتصادی کشور می شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالملکی ضمن تقدیر از توجه ویژه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به مسئله کتاب و کتابخوانی در روستاها، از اهالی اسلام آباد و عموم مردم دعوت به عمل آورد تا با عضویت در کتابخانه‌های عمومی در جهت اعتلا و ارتقای جایگاه فرهنگ و اندیشه همت گمارند.

لازم به ذکر است بعد از برگزاری مراسم نماز جمعه حجت الاسلام و المسلمین عبدالملکی به همراه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان بازدیدی از کتابخانه عمومی امام سجاد (ع) به عمل آوردند.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۸
مجتبی رستمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی