شهــــــــر (اسلام آباد ملایر)

معرفی و آشنایی و اخبار شهر اسلام آباد ملایر

معرفی و آشنایی و اخبار شهر اسلام آباد ملایر

پایگاه اطلاع رسانی اخباراسلام آباد ملایر
ویِژه شورای اسلامی اسلام آباد ( دوره چهارم )
اعضای شورا:
1- مجتبی رستمی
2-حسن قلندری
3-صفر رستمی
4-محمد صحبتی
5- جمشید رحیمی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

ملایر- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: مردم این شهرستان بویژه دهستان ترک شرقی با استقبال گرم و بی نظیر خود از پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام امروز ولایت مداری خود را به اثبات رساندند و حماسه ای دیگر آفریدند.
پایگاه خبری تحلیلی هدانا (HODANA.IR):

به گزارش ایرنا مصطفی آزادبخت روز پنجشنبه در آیین تشییع و خاکسپاری دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در اسلام آباد ملایر افزود: شهدا ایران را بر بال ملائک نشاندند و امروز مردم با استقبال پرشور از شهدای گمنام، راه امام راحل(ره) و فرامین مقام معظم رهبری را احیا کردند و نشان دادند که آماده شهادت هستند.
وی اظهار کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، بر این اساس مردم بار دیگر بر این سخنان رهبری صحه گذاشتند و نشان دادند که محکم و استوار پای انقلاب و ولایت ایستاده اند.
آزادبخت با بیان اینکه مردم به خوبی انقلاب و شهدا را شناخته اند، گفت: راه سعادت و خوشبختی پیروی از شهدا است و این حضور عظیم مردمی مایه دلگرمی برای یاران انقلاب و دلسردی برای دشمنان انقلاب است.
وی با تقدیر از حضور گسترده مردم، زحمات و تلاش های امام جمعه اسلام آباد، بخشدار مرکزی، برخی مسوولان استانی و شهرستانی و همه دست اندرکاران تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام بیان کرد: امیدواریم با این حضور و پیروی محض و آگاهانه از مقام معظم رهبری و شهیدان بتوانیم به بهترین شکل راه شهدا را ادامه دهیم.
دبیر برگزاری یادواره و مناسبت های شهدا نیز با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند شهدا امامزادگان عشق اند، درخواست کرد: با حضور پیکر پاک شهدای گمنام در نقاط مختلف کشور از جمله اسلام آباد، باید فضای معنوی در این مکان ها به وجود آید تا نسل های آینده با رشادت ها و از خودگذشتگی های این شهدا آشنا شوند.
قاسم ملکی اظهار کرد: همانگونه که امام راحل(ره) فرمود من یک موی کوخ نشینان را با تمام کاخ نشینان عوض نمی کنم، این ضرورت ایجاب می کند که مسوولان نسبت به مناطق محروم کشور به خصوص روستاها که نقش پررنگی در دوران دفاع مقدس داشتند، توجه ویژه ای داشته باشند.
ملکی گفت: نباید فراموش کنیم مردم روستاها با چه جانفشانی ها و دلاوری هایی چه در پشت جبهه های جنگ و چه در خط مقدم از عزت و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تبعیت از منویات امام راحل(ره) دفاع کردند.
وی همچنین از انعکاس خوب اخبار مربوط به تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در سطح کشور از جمله اسلام آباد ملایر در مطبوعات، خبرگزاری ها و فضای مجازی تقدیر کرد و گفت: نقش رسانه ها در انتقال ارزش ها و آرمان های شهدا و نشان دادن پای بندی مردم به شهیدان بسیار اثرگذار و مثبت است.
ملکی خاطرنشان کرد: به طور حتم اگر اطلاع رسانی به موقع رسانه ها در انتقال اخبار مربوط به شهدا و نقش پررنگ مردم در این آیین ها نباشد، حرکت ها و اقدامات ما بی اثر خواهد ماند.
وی تاکید کرد: با توجه به همزمانی اربعین این دو شهید گمنام با یادواره 22 شهید اسلام آباد و در مجموع 88 شهید دهستان ترک شرقی، طبق تاکیدات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، نیاز است مسوولان استانی و کشوری توجه ویژه ای نسبت به برگزاری این یادواره داشته باشند.
پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس روز پنجشنبه با حضور بی نظیر مردم ملایردر اسلام آباد مرکز دهستان ترک شرقی از توابع بخش مرکزی این شهرستان تشییع و خاکسپاری شد.
شهرستان ملایر یک هزارو 100 شهید والا مقام را تقدیم انقلاب کرده و با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.
7528/6993
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۹
مجتبی رستمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی