شهــــــــر (اسلام آباد ملایر)

معرفی و آشنایی و اخبار شهر اسلام آباد ملایر

معرفی و آشنایی و اخبار شهر اسلام آباد ملایر

پایگاه اطلاع رسانی اخباراسلام آباد ملایر
ویِژه شورای اسلامی اسلام آباد ( دوره چهارم )
اعضای شورا:
1- مجتبی رستمی
2-حسن قلندری
3-صفر رستمی
4-محمد صحبتی
5- جمشید رحیمی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
  اخبار  »  اجتماعی  »  سخنرانی فرماندار ملایر در نماز جمعه اسلام آباد
  • فرماندار ملایر روز جمعه بعد از بازدید از روستاهای بخش مرکزی ملایر و دیدار با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای مذکور و در روستای اسلام آباد از گلزار شهدای گمنام حضور یافته در نماز پر صلابت جمعه اسلام آباد حضور و در بین دو خطبه سخنرانی نمود.









  • به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه؛ فرماندار ملایر روز جمعه بعد از بازدید از روستاهای بخش مرکزی ملایر و دیدار با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای مذکور و در روستای اسلام آباد از  گلزار شهدای گمنام  حضور یافته در نماز پر صلابت جمعه اسلام آباد حضور  و در بین دو خطبه سخنرانی نمود.

    عبدالعظیم رضایی در این نماز جمعه ضمن تشکر از امام جمعه محترم اسلام آباد ایشان را فردی مردم دار و پیرو ولایت عنوان نمود و اظهار کرد: با توجه به اینکه در ابتدای کار در ملایر هستم خدا را شاکرم که توفیقی داد برای خدمت گذاری به مردم ملایر انتخاب شدم.

    وی افزود: با توجه به مشغله های کاری یکی از برنامه های مهم حضور در روستاها و گفت‌وگو با مردم و بررسی مشکلات روستاها است.

    فرماندار ویژه ملایر گفت: بیان صادقانه مسائل و مشکلات  یکی از ویژگی های بارز مردم روستا بوده و بسیار راحت می توان براحتی با آنها درد و دل کرد و به همین منظور منتظر فرصتی بودم که خدمت شما برسم و امروز این توفیق نصیب من شد

    رضایی گفت: مشکلاتی که در روستا وجود دارد عام بوده و همه کشور با این مشکلات دست به گریبان هستند که از آن جمله می توان به معیشت مردم، بحث اشتغال اشاره کرد و این حل این مسائل از ضروریات و اولیوت های کاری  دولت است.

    فرماندار ملایر حل این مشکلات را باعث کاهش شدید ناهنجاری ها دانست و  گفت: بررسی و رفع عدم اشتغال برای جوانان در سرلوحه دولت تدبیر و امید قرار دارد.

    وی با اشاره به بحث شهر شدن اسلام آباد گفت: با بازدید به عمل آمده اسلام آباد  این روستا دارای استعداد و ظرفیت خوبی داشته ولی تبدیل یک روستا به شهر دارای فرآیندی بوده که این آن فرایند در این روستا آغاز  شده است و با توجه به ورود به انتخابات باید صبور بود تا پیگیری های لازم انجام شود.

    فرماندار ملایر گفت: اما قبل از پیگیری های ما باید تحولات فرهنگی در روستا صورت گرفته و مردم تمرین کنند تا وضعیت روستا تغییر پیدا کرده و خود مردم به پاکیزگی و تمیزی روستا بپردازند.

    وی گفت: نکته مهم  این است که کشور در بدترین موقعیت زمانی خودش قرار داشته و زمان جنگ هم وضعیت به این گونه نبوده است.

    رضایی گفت: ما نمی خواهیم به گذشته بازگشته و باید با امید به آینده کار کرده و محدودیت های دولت را با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید با رای حداکثری مردم انتخاب شده و مردم به اعتدال رای داده اند اما فرصت به دست آمده در ابتدای دولت با تورم بالا و بحث بیکاری آغاز شد و وضعیت بیکاری  در دولت قبل به 6.8 -  رسیده بود و اکنون به بیش از مثبت 6 رسیده است.

    وی گفت: قطعنامه های صادره علیه ایران  وضعیتی کشور وضع کشور را بدتر کرده بود و این وضعیت را ما به دست خودمان به وجود آوردیم که باعث ایجاد تحریم ها شد و اثرات این تحریم ها خیلی دیر بلند شود.

    فرماندار ملایر گفت: بند 7 شورای امنیت و  ذیل بند قرار داد برای ایران تصمیمات ظالمانه ای گرفته بودند ولی با حرکت عقلانی تیم مذاکره کننده و حمایت های رهبری مذاکرات به نتیجه رسید و دو سه روز آینده شاهد به توافق رسیدن و برداشتن تحریم ها خواهیم بود و اجرای آن  تا چند روز آینده شروع خواهد شد.

    وی گفت: ما امروز نفت را با 28 دلار می فروشیم و  که این رقم در دولت قبل به 148 دلار رسید و از آن استفاده بهینه نمی شد که امیدواریم این اتفاق تلخ دیگر رخ ندهد.

    فرماندار ملایر با اشاره به بحث انتخابات بیان کرد: در انتخابات انتخاب اصلح مهم بوده و باید سعی شود به وعده های پررنگ و لعاب کاندیداها اعتنا نکرده و در عین حال که اعتقاد داریم که بهترین ها و کسانی که  حرف برای گفتن دارند آنها باید انتخاب شوند.

    وی گفت : مجلس خبرگان نیز بسیار حائز اهمیت بوده و مشارکت در انتخابات در با توجه به وضعیت کشور در دنیا و با توجه به وضعیت سطح منطقه که شاهد گرفتاری انان هستیم و اگر مردم ما در انتخابات به خوبی  وارد شوند و رای حداکثری را بدهند همه ناظران بین المللی این مسئله را در معادلاتشان وارد می کنند




    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶
    مجتبی رستمی

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی